close

下載  

又到了DJ時間拉

  這次登場的是6座葛萊美獎的得主

鬼才Skrillex 和 百大的DJ Diplo

這首歌MV版一釋出後就開始有爭議了

小賈在愛迪特的訪談中有說到

這首歌一開始的創作是只有純粹他自己的歌聲以及鋼琴伴奏

後來Skrillex 才開始加入自己的元素

後來小賈開玩笑地說:

「他們毀了這首曲子,不過之後還是滿期待和他們的合作。」

此話一出掀起一陣論戰

語出驚人的他,我相信他只是開玩笑的

其實這首歌一出

橫掃所有夜店

我真的覺得這首歌超級洗腦

因為當他音源一釋出

我幾乎每天狂repeat

這次MV的拍攝手法滿特別的

以民眾在電視分鏡上的小賈做繪畫

最後再以動畫撥出

雖然有點看不太懂MV想表達的重點

但音樂創作滿棒的拉

以中東式的音樂穿插整首歌

再加上lag式的音樂

真的超級洗腦!!!!

 

 

Skrillex and Diplo - "Where Are Ü Now" Ft. Justin Bieber

I need you the, I need you, I need you the, I need you

我需要你

I need y-y-y-y-y, I need you the, I need you, I need you the

我需要你

I need you, I need y-y-y-y-you the m-m-m

我需要你

I need you the most

我真的需要你

 

 

 

I gave you the key when the door wasn't open

當門沒開時,我給你門鎖


just admit it

就承認吧!


See, I gave you faith and you doubt and it opened

看吧! 我給你的信念以及你的懷疑了還將門打開了


Can't deny it

無法否認它


Now I'm all alone and my choice to the open

現在我獨自一人伴隨的是讓自己的選擇是開放的


Tell me he, where are you now that I need you?

告訴我,當我需要你的時候你在哪裡?


Where are you now?

現在你在到底在哪裡?


Where are you now that I need ya?

當我需要你的時候你在哪裡?

 

Couldn't find you anywhere

不管在哪裡都找不到你


When you broke down I didn't leave ya

當你失敗時我並沒離開你


I was by your side

我都會陪在你身邊


So where are you now that I need ya?

相對的我需要你的時候,你在哪裡?


Where are you now that I need ya?

我需要你的時候,你在哪裡?

 

 

Where are you now that I need ya?

當我需要你的時候,你在哪裡?

 


Where are you now that I need ya?

當我需要你的時候,你在哪裡?

 

 


I gave you attention when nobody else was payin'

當沒人理睬你時,我費盡心思於你


I gave you the shirt off my back when nobody else was sayin'

當別人閒言閒語時,我依然幫著你


To keep you warm

就是為了讓你溫暖


I showed you the game everybody else was playin', that's for sure

我讓你知道其他人在玩的遊戲,真切地告訴你


And I was on my knees when nobody else was prayin', oh lord

最後我和其他人一起禱告 ,神啊!

 


Where are you now that I need ya?

我需要你的時候,你在哪裡?


Where are you now that I need ya?

當我需要你的時候,你在哪裡?


Where are you now that I need ya?

我需要你的時候,你到底在哪裡?


 

I need you

我需要你


I need you

我需要你


I need you the most

我真的很需要你

arrow
arrow
    全站熱搜

    Louie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()