close

 

ultratop.be - Maroon 5 - This Summer

炎炎的夏日裡  

有Maroon 5的陪伴就夠消暑拉~

魔力紅改版專輯V的首波主打

"This Summer’s Gonna Hurt Like a Motherf****r"

歌詞版在昨天已在"你水管"釋出囉!

雖然歌詞內容並不是這麼的消暑

但重節拍的歌曲搭配著學不來Adam獨特嗓音

輕快的感覺能讓人隨之擺盪

消暑必備歌曲推薦您~~

(6/3)更新-----------------------------------

MV版釋出了!!!

這次MV拍攝的方式是以一鏡帶到底的方式呈現

在MV一開始就來個Adam的半裸露鏡頭(誰受的了)

(雖然Adam已經不是第一次半裸了)

MV以演唱會為主題來拍攝

由一開始的準備到登台演出

最後來個和粉絲say goodbye歡樂下台回家

以不同的拍攝方式呈現不同的感受

check it out

Maroon 5 - This Summer's Gonna Hurt Like A Motherf****r 

This summer's gonna hurt like a motherfucker

今年夏天夏天將被曬得像****

Fucker

*

This summer's gonna hurt like a motherfucker

今年夏天將會受傷就像****

Fucker

*

Her body's hot

她就像夏天一樣性感

Her body's like the summer

她性感的就像夏天一樣令人發熱

I'm in a trance or something

她已讓我著迷 又或者也在想著什麼

Her mind is not, no

但她並不是如此

As sharp as all her diamonds

她就像她所有的鑽石一樣尖銳

She must be smoking something

她必須抽點一些菸

I see her dancing in the streets

我看見她在街上跳舞

Sipping champagne on the beach

在沙灘喝著香檳

So expensive when she eats

吃著昂貴的餐點

Cause she's so fancy

因為她是這麼的奢華花俏

I see her when I go to sleep

當我要去睡覺時我看見她

I check my phone when I am weak

我檢查我的電話在我昏睡前

She never posts anything deep

但她並沒有船任何訊息給我

Cause she's so fancy

因為她是這麼的奢華花俏


She wants it all

她想要全部

She's always taking something

她總是從我身上拿走一些東西

And now I'm left with nothing

至於現在要離開了我卻什麼也沒有

I'm ripping off, oh

噢!我就像是被撕碎一樣

I'm ripping off that bandage

我撕碎了繃帶

Because I just can't stand it

因為我就是沒辦法站在那裏

I see her dancing on a fool

看見她跳舞就像傻瓜一樣

Like she's seventeen and cool

就像她還是17歲一樣酷

She really thinks that she can move

她真的認為自己可以移動

But it's just nasty

但那真的很討厭

 

I see her when I go to sleep

當我要去睡覺時我看見她

I check my phone when I am weak

在我昏睡前我檢查我的電話

She never posts anything deep

但她並沒有傳任何訊息給我

Cause she's so fancy

因為她是這麼的拜金

 

Has to have it all

必須擁有這一切

Chases every star

追逐的每個星星

She's so popular

她是如此的受歡迎

(Whoo!)

Has to have it all

必須擁有這一切

Chases every star

追逐的每個星星

She's so popular

她是如此的受歡迎

(Ohh)

This summer's gonna hurt

這個夏天令人受傷的夏天

It's gonna hurt

那真很痛

I see her dancing in the street

看見她在大街上跳舞

Sipping champagne on the beach

在香檳喝著香檳

So expensive when she eats

吃著昂貴的餐點

Cause she's so fancy

因為她是如此的奢華花俏

Cause she's so fancy

因為她是如此的奢華花俏

This summer's gonna hurt like a motherfucker

今年夏天將會受傷就像****

arrow
arrow
    全站熱搜

    Louie 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()