close

zedd___i_want_you_to_know__both_together__by_dsrange431-d8hx0cu

這禮拜推薦的是這首Zedd - I Want You To Know ft. Selena Gomez

得過葛萊美獎的DJ Zedd 才華洋溢的他

每次推出的歌 我都超期待的

他跟滿多的大咖合作的Ariana Grande .  B.O.B等等的

這首歌也算是Zedd跟Selena的定情曲喔~

來小八卦時間:

自從Selena與JB的多次分合後

Zedd就是他!!!

讓撲朔迷離的戀情浮出檯面

Zedd跟Selena因為合作曲戀情漸漸開始

在去年底Selena與JB還傳出一起吃頓飯

曾經幾度再傳複合

不過!不過!不過!

這次我們Zedd已穩穩打入Selena的小世界了

前陣子Selena還說她很喜歡Zedd迷人的眼睛

而且在Instagram中兩人也不避諱的曬恩愛呢~

好啦!希望兩人都能成為彼此的真愛拉

話說最近DJ圈好消息也不段欸!

聽說我的Taylor swift和Calvin Harris好像也有好消息傳出欸

就讓我們wait and see

 

有國外的粉絲對此MV有不同的見解

分3階段過去→現在→未來

大家可以直接點MV或許會有不同的見解囉~

 

 

Zedd - I Want You To Know ft. Selena Gomez  

 

I want you to know that it’s our time

我想要你知道現在是屬於我們的時刻
You and me bleed the same light

你和我 都是目光的焦點
I want you to know that I’m all yours

我想要你知道我全部都是屬於你的
You and me run the same course

你和我將奔馳在同一個方向

I’m slippin down a chain reaction

我正試圖擺脫我摔下所造成的連鎖反應
And here I go here I go here I go go

而我卻越陷越深
And once again I’m yours in fractions

而又一次你將我變成是你的部分
It takes me down pulls me down pulls me down low

這讓我跌入最深的深淵

Honey it’s raining tonight

親愛的今晚的雨不停
But storms always have an eye have an eye

但風暴總是有其他目的 其他目的
Tell me you’re covered tonight

告訴我你今晚會陪著我
Or tell me lies tell me lies lies

就算是塘塞的謊言也好


I want you to know that it’s our time

我想要你知道現在是屬於我們的時刻
You and me bleed the same light

你和我 都是目光的焦點
I want you to know that I’m all yours

我想要你知道我全部都是屬於你的
You and me we’re the same force

你與我將擁有相同的力量

I want you to know that it’s our time

我想要你知道現在是屬於我們的時刻
You and me bleed the same light

你和我 都是目光的焦點
I want you to know that I’m all yours

我想要你知道我全部都是屬於你的
You and me run the same course

你和我將奔馳在同一個方向



I want you to know that it’s our time

我想要你知道現在是屬於我們的時刻
You and me bleed the same light

你和我 都是目光的焦點

I’m better under your reflection

在你身旁我變得更好
But did you know did you know did you know know?

但你可知道,你知道嗎?
That’s anybody else that’s met ya

其他人我們熟識的
It’s all the same all the same all the same glow
都和我們一樣 在自己的路上發光發熱

Honey it’s raining tonight

親愛的今晚的雨不停
But storms always have an eye have an eye

但風暴總是有其他目的 其他目的
Tell me you’re covered tonight

告訴我你今晚會陪著我
Or tell me lies tell me lies lies

就算是塘塞的謊言也好

 

 

I want you to know that it’s our time

我想要你知道現在是屬於我們的時刻
You and me bleed the same light

你和我 都是目光的焦點
I want you to know that I’m all yours

我想要你知道我全部都是屬於你的
You and me we’re the same force

你與我將擁有相同的力量

I want you to know that it’s our time

我想要你知道現在是屬於我們的時刻
You and me bleed the same light

你和我 都是目光的焦點
I want you to know that I’m all yours

我想要你知道我全部都是屬於你的
You and me run the same course

你和我將奔馳在同一個方向


You and me run the same course
你和我將奔馳在同一個方向

 

I want you to know that it’s our time

我想要你知道現在是屬於我們的時刻
You and me bleed the same light

你和我 都是目光的焦點
I want you to know that I’m all yours

我想要你知道我全部都是屬於你的
You and me run the same course

你和我將奔馳在同一個方向



arrow
arrow
    全站熱搜

    Louie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()